Volg mij......

Voetballuuuhhhh

 Hallo allemaal,
Maandag 14 juni het ik met de Kit Voetbal deze stoere verjaardagskaart gemaakt. 


Voor de basis van mijn kaartje heb ik een stuk cardstock van 16x16 cm genomen. Daarop een stuk van 15.5x15.5 cm en daarop een stuk designpapier van 15x15 cm. De strook cardstock over het midden van de kaart is 15.5x6.5 cm en het designpapier daarop 15.5x6 cm. Daaronder heb ik zowel boven als onder de Stuctape van Noor!Design geplakt. Deze heb ik in rood cardstock uit gestanst. 
 

Op mijn voetbalkaart heb ik een shaker gemaakt. Jullie weten ondertussen dat ik gek ben op shaker kaarten. Voor de basis heb ik een cirkel van 11 cm genomen. Je hebt ook een cirkel van 10 cm in mica nodig. De ring is aan de buitenkant 11 cm doorsnee en aan de binnenkant 9cm. Daarin heb ik een achtergrond gemaakt met het mask stencil. De keeper en 2 voetballen heb ik op de achtergrond geplakt. Het shaker materiaal bestaat uit fijne steentjes en sequins. 


Voor de achtergrond van mijn shaker heb ik het mask stencil 3x geëmbosd. 1x in rood, 1x in wit en 1x in donkerblauw. Daarna heb ik alle hexagons uitgeknipt en deze op een cirkel van 10 cm opgebouwd als een voetbal. De stempels heb ik gestempeld op stempelpapier van Joycrafts met Memento in Nautical Blue en Lady Bug. Van het stempelpapier hebben wij een kit met 50 vel, deze shop je hier.


Rechtsboven heb ik de stempel van de voetbalschoenen op een kleine banner geplakt. Deze banner heb ik uit gestanst in designpapier met één van de stansen uit de Kit Labels & Tags.


Linksonder heb ik de stans van de vaantjes uit de Kit Labels & tags gebruikt. Deze heb ik 1x uit wit cardstock en 1x uit designpapier gestanst. Daarop een stempel van de voetbal.


Uiteraard mag de stempel van de voetballer niet ontbreken op mijn kaartje. Onder de shaker komen ook nog 2 grote banners, één in cardstock en één in designpapier deze heb ik uit gestanst met de banner stans uit de Kit Labels & Tags.


De stempel "gefeliciteerd met je verjaardag" is van de Hobbizz stempel Gefeliciteerd.


Aan de achterkant van mijn kaartje heb ik een standaard gemaakt. Ik heb hiervoor 2 stukken cardstock van 8x21 cm op elkaar geplakt en deze gerild op 5,5-16-18 en 20 cm. Het stuk van 5,5  en 1 cm heb ik met tacky tape vastgeplakt.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...