Volg mij......

Sweet Romance

Hallo allemaal,
Met één van mijn favoriet kits de Kit Sweet Romance heb ik op 5 juni deze Pocketkaart gemaakt.


Bij deze leuke kit zit een tekenmal van Dutch Doobadoo het album HOERA. Voor deze kaart heb ik de laatste 3 pagina's van het album genomen en de letters los op de voorkant van de pocketkaart geplakt.


De pagina die in de pocket gaat heb ik smaller gemaakt, ik heb aan beide kanten  1 cm af gesneden. Het tabje aan de kaart is een stansje uit de Kit Label & Tags. De stansen uit deze te gekke kit zie je regelmatig op mijn kaarten voorbij komen, ze zijn zo veelzijdig in gebruik.


Met de Buckles van Noor!Design heb ik deze leuke riempjes op mijn kaart gemaakt. Ik heb ze op de pocket en het label gelijk laten lopen.  


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze leuke stans bestellen in de webshop.


De letters van de Dutch Doobadoo mal heb ik los uitgeknipt uit designpapier en daarna gemat op cardstock, 


Uiteraard mag er geen bloementoefje ontbreken op deze kaart. Ik heb hier voor de Guirlande van Noor!Desiign gebruikt en de Kit  Artificial Flowers.


In de Kit Sweet Romance zit ook het toffe knipvel BFF van Bella Lulu. De plaatjes op mijn kaartje zijn van dit toffe knipvel. 


Op de kaart in mijn pocket heb ik de prachtige ovaal van JoyCrafts uit de Kit Sweet Romance gebruikt en daarvoor weer zo'n schattig meisje van het knipvel BFF van Bella Lulu.


Op het kaartje dat in de pocket gaat heb ik nog een strook geplakt. Het designpapier is 4,5 cm hoog en de breedte van de kaart en deze gemat op een stuk cardstock van 5 cm hoog. Daarop een riempje met de Buckle geplakt.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...