Volg mij......

Hobbizz Bloghop - Kit By the Fireplace

Hallo allemaal,
Vandaag hebben wij weer een super gave bloghop bij Hobbizz. Dit keer zijn we allemaal aan de slag gegaan met de gave Kit By the Fireplace. Een hele mooi kit voor je Kerst en Winter kaartjes. Hop je gezellig een rondje mee?
** klik {HIER} om de kit te bestellen **

Ons Hobbizz Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met nieuwe artikelen en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.


Wat moet je doen?
  • Ga 8 juli 2021 langs de blogs van alle Hobbizz meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Hobbizz en laat daar ook een leuke reactie achter!


Wat een prachtig papier is het designpapier By the Fireplace van Bella Lulu. De kleuren zijn schitterend, super leuke teksten op de 3 vellen met Labels en Tags en 2 vellen vol met mooie plaatjes om uit te knippen. Op mijn kaartje heb ik één van de Labels geplakt en de mooie krans komt van één van de knipvellen.
De basis van mijn kaart is 16 x 16 cm, daarop een stuk cardstock van 15.5 x 15.5 cm en daarop een stuk designpapier van 15 x 15 cm.


Rechtsboven heb ik met de Kit Artificial Flowers en de Guirlande van Noor!Design een mooi toefje gemaakt. Onder mijn toefje een stukje hempcord.


Hoe leuk zijn de plaatjes van de knipvellen, links onder heb ik deze leukerd met een boom in een papieren zak geplakt. Deze heb ik ook aan de rechterkant geplakt. 


Onderaan in het midden op het raam een van de leuke stickers van het stickervel uit de Kit By the Fireplace.


Mijn kaart is een schudkaart geworden. Een van de plaatjes met de openhaard heb ik achter een raam geplaatst. Ik heb hiervoor een stuk designpapier van 12.5 x 12.5 cm genomen en er een vierkant van 11 cm uit gesneden. Over de opening heb ik strookjes van 0.5 cm in een ruitjes vorm geplakt. Het raam heb ik gemat op een stuk cardstock van 13 x13 cm. Op het mica het ik met verdunde gesso sneeuw gemaakt. In mijn schudkaart verschillende kleuren sequins. 


Hierboven mijn hele kaartje, ik heb er zelf een standaard achter gemaakt, zodat mijn kaartje kan staan.


Je bent nu bij een aantal Hobbizz meiden langs gehopt. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat. Dan mag je nu door hoppen naar

 
 Irina

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)







6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Monica met dit prachtige designpapier en wat leuk dat je er een schudkaart van hebt gemaakt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook heel mooi en prachtig uitgelegd. Wat een mooie lijn is dit echt super.

    Groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart. Leuk zo dat raam en als schudkaart. Papier al in huis en door jullie doe ik zulke leuke ideeën op bedankt voor de inspiratie!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...