Volg mij......

Zonnestralen

Hallo allemaal,

In de live van 23 mei heb ik met de toffe kit zonnestralen onderstaand kaartje gemaakt. 


In deze kit zit ook de basis voor mijn kaartje,  de toffe tekenmal Dutch Doobadoo Box Art Waves. Ik heb de kleinste wave uit wit en blauw cardstock geknipt en deze iets over elkaar geplakt, zodat het lijkt of er schuim op de golven ligt. 


Met de leuke alfabet stans One of a Kind Alphabet Labels van Noor!Design heb ik de tekst Zomer aan een stukje hempcord gehangen. 


In de kit zit ook het gave designpapier Zonnestralen van Bella Lulu. Het gnoompje op de zwemband is één van de leuke plaatjes uit het designpapier. Ook de palmboom en strandbal komen uit deze set. 


Ook de tekst die ik gebruikt heb komt uit de set designpapier Zonnestralen van Bella Lulu. Van het  gnoompje dat boven de golven uitkomt heb ik de onderkant afgeknipt.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...