Volg mij......

Hobbizz Bloghop - Kit Grasrand + Narcis

Dag allemaal,

Welkom bij de wekelijkse bloghop van Hobbizz. Deze keer gaan we met bloemen en een grasrand leuke creaties maken en bloemen mogen natuurlijk niet op je kaartje ontbreken. Nu zit er in de nieuwe collectie van Joy!Crafts een leuke grasrand en narcis en daar hebben we bij Hobbizz en toffe kit van gemaakt. Dus dat vraagt om een bloghop.

** klik {HIER} om de kit te bestellen **


Het Hobbizz Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met nieuwe artikelen en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.


Meer zien? Hop dan gezellig een rondje mee!

Wat moet je doen?
  • Ga 15 juli 2021 langs de blogs van alle Hobbizz meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Hobbizz en laat daar ook een leuke reactie achter!


Mijn kaartje voor deze super leuke bloghop is een Slimline kaart geworden van 21x11 cm. Ik heb het prachtige designpapier Lentekriebels van Bella Lulu gebruikt. Dit vond ik zo passen bij de Kit Grasrand + Narcis. Helemaal toen ik de tekst van het label las hierboven op de foto.


De grasrand heb ik 3x uit gestanst, omdat ik graag een dubbele laag gras wilde. Dan is het wat voller en kan je er leuk de Narcissen en plaatjes tussen steken. Het dansende poesje moest natuurlijk op mijn kaartje, heerlijk dansend in het gras. 


Aan de andere kant van mijn kaart huppelt moeder konijn met haar kleintje op haar rug heerlijk in het gras en tussen de bloemen. De kleine bloemetjes en blaadjes komen van de knipvellen die bij het designpapier Lentekriebels van Bella Lulu zitten.


Ik heb mijn Narcissen in de kleur passend bij het designpapier gehouden. De bloemblaadjes roze en het hart en de meeldraadjes zijn wit. 


Hierboven dan mijn hele kaartje voor deze toffe bloghop. Je bent nu langs een aantal creaties van de  Hobbizz meiden gehopt. Dan mag je nu door hoppen naar  Antoinette en als laatste naar het Hobbizz blog. 

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)



2 opmerkingen:

  1. Geweldig, en leuk in een andere kleur. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt en die narcis vind ik ook heel mooi gedaan.
    zo zie je dat er met een mal vele mogelijkheden zijn om te maken.
    Leuke knipvellen heb je gebruikt.

    groet angela

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...