Volg mij......

Bloghop Hobbizz - Kit Designpapier Favorites

Dag allemaal,
Vandaag gaan we hoppen met de prachtige Kit Designpapier Favorites. 
Designpapier hebben we natuurlijk nooit genoeg. Dus een kit met leuk designpapier komt altijd wel van pas zeker met de toffe prints uit deze kit. Het designpapier is van een zware kwalitieit 250gms. 

** klik {HIER} om de kit te bestellen **


Ons Hobbizz Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met nieuwe artikelen en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.


Meer zien? Hop dan gezellig een rondje mee!

Wat moet je doen?
  • Ga 22 juli 2021 langs de blogs van alle Hobbizz meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Hobbizz en laat daar ook een leuke reactie achter!


In de Kit Designpapier Favorites zitten 96 vellen papier met prachtige designs. Ik heb ervoor gekozen om op mijn kaartje maar 1 soort designpapier te gebruiken. Op mijn kaartje heb ik de prachtige mal Viola van Noor!Design gebruikt en aan de zijkanten de bijpassende border Viola. 


Op mijn kaartje heb ik de Kit Grasrand + Narcis gebruikt, dit is een nieuwe favoriet van mij. Ik heb de Narcis in roze en wit uit gestanst en de meeldraadjes in het groen. Ik vind het altijd mooier om de kleur van mijn bloemen aan te passen aan mijn designpapier. 


De tekst Hoera en Gefeliciteerd op mijn kaartje komen van de Hobbizz stempel Gefeliciteerd. Deze heb ik gestempeld op het stempelpapier van JoyCrafts en uit gestanst met de stansen Labels & Tags uit de gelijknamige kit. 


Hier nogmaals de prachtige Narcis van Noor!Design. Je kan deze bloem ook anders opbouwen, bijvoorbeeld in een zonnebloem of een mooie tropische bloem.


Voor de basis van mijn kaartje heb ik een stuk kraftpapier van 15x13 cm gebruikt, daarop een stuk cardstock van 14.5x12.5 en daarop een stuk designpapier van 14x12cm. Het cardstock dat ik dit keer heb gebruikt komt uit de Kit Smooth Cardstock, dit is een prachtige kwalitieit van 250 grms en het is dubbelzijdig, beide kanten hebben een andere kleur. 


Hierboven dan mijn hele kaartje voor deze toffe Bloghop.
Je bent nu langs een aantal creaties van de  Hobbizz meiden gehopt. Dan mag je nu door hoppen naar 
daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)









4 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...