Volg mij......

By the Fireplace - Scrap Online van 16 juli

 Hallo allemaal,
Op vrijdag 16 juli hadden wij de allereerste Scrap Online (SOL) bij Hobbizz uitgevoerd door Ann Brebels, uiteraard heb ik ook meegedaan. Voor mijn uitvoering heb ik de prachtige Kit By the Fireplace gebruikt. 


Op het midden gedeelte van mijn kaartje heb ik de prachtige mal Viola van Noor!Design gebruikt. Aan de zijkant over het kant heb ik de bijpassende border Viola geplakt. 


Op mijn kaartje heb ik de openhaard tekenmal van Hobbizz gebruikt. Ik heb deze in kraftpapier uitgeknipt, daarna beïnkt met een bruine inkt en met  verschillende designpapiertjes beplakt. Het openhaard vuurtje heb ik gemaakt door kleine rechthoekige stukjes kraft papier te snijden en deze te beïnkten met een bruine inkt en dan op elkaar geplakt. De vlammetjes heb ik uit de zelfde kleur cardstock als de basis van mijn kaartje geknipt, deze heb ik zelf getekend, en de randen een beetje beïnkt. 


In de Kit By the Fireplace zit ook een leuk stickervel, bovenstaande tekst is een van de leuke teksten die op dit vel zitten. 


Alle leuke plaatjes op mijn  kaartje komen uit het designpapier By the Fireplace van Bella Lulu. Je vind in deze set ook 5 vellen met leuke labels en kaartjes. 


Wil je ook deze leuke Scrap Online maken klik dan op de foto hieronder. Dan kom je op de blogpost van Ann Brebels waar je het boodschappenlijstje en alle hints met foto's kan vinden. 

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...