Volg mij......

Summer Party

 Hallo allemaal,
Op 24 juni heb ik met de super gave Kit Feestje in combinatie met de leuke Kit Zonnestralen deze leuke schudkaart gemaakt. De Gnoompjes hebben een feestje op het eiland.

De basis van mijn kaartje is de doorkijkmal van Hobbizz uit de Kit Feestje. Het designpapier dat ik heb gebruikt komt uit de Kit Zonnestralen. 


Van het dookijk gedeelte van mijn kaart heb ik een shaker gemaakt, ik heb 2 stukjes mica van 15x10 cm met foam tape op elkaar geplakt en als schudmateriaal verschillende kleurtjes blauw en zilveren sequins er tussen gedaan. Voor ik de mica achter het doorkijk gedeelte heb geplakt heb ik de golfjes van de Dutch Doobadoo Box Art mal waves aan de binnenkant van mijn kaart geplakt, zo blijft je schudmateriaal niet achter de golfjes hangen.


De leuke tekst op mijn kaartje komt van het knipvel Feestje van Bella Lulu uit de gelijknamige kit. 


In de Kit Zonnestralen zit de toffe stans One of a kind Alfabet labels van Noor!Design, Hiermee heb ik de slinger met de tekst "Feestje" op mijn kaartje gemaakt.


In de Kit Feestje zit de leuke stans Ballon Cijfers van Jocelijne Design. De cadeautjes komen weer van het knipvel feestje.


Op mijn kaartje heb ik de Gnoompjes van het knipvel Feestje gebruikt. De palmboom en de kan met limonade komen van de knipvellen uit de set designpapier Zonnestralen van Bella Lulu. Hier en daar heb ik op mijn kaartje nog een blauwe sequin geplakt. 

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat en vergeet niet ook volger te worden


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...