Volg mij......

Bella Lulu Bloghop - Muisjes

 Dag allemaal,

Het is maandag, dus hebben we weer een Bella Lulu Bloghop voor jullie en wel met het nieuwe knipvel "Muisjes". Hop je een rondje mee?

** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **


Hieronder een sneakje van mijn kaartje, wil je mijn hele kaartje zien dan moet je even verder lezen.........


 Wat moet je doen?
  • Ga 28 februari 2022 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!


Wat is hij leuk hé!! Het nieuwe knipvel Muisjes van Bella Lulu. Ik heb hem gecombineerd met de Dutch Doobadoo Build Up Olifant. Toen ik dit knipvel zag dacht ik meteen hier moet de Build Up Olifant bij.


Ik heb het designpapier Beschuit met Muisjes van Bella Lulu voor mijn kaartje gebruikt. Hier zitten een aantal vellen designpapier in die heel mooi bij het knipvel Muisjes passen. De wolkjes op mijn kaartje komen van de Once Upon a Time Accessoires van Elizabeth Craft Designs.


Door op de foto hierboven te klikken kan je het nieuwste designpapier Beschuit met Muisjes van Bella Lulu direct in de webshop bestellen.


Met de Craftables Daisies van Marianne Design heb ik een krans op het hoofd van de Build Up Olifant gemaakt. Met de kleinste cirkelpons 3 mm van Vaessen Creative heb ik de hartjes in de bloemetjes gemaakt. Zo is het net een echte madeliefjes krans. Ik moest meteen aan vroeger denken, als kind maakte ik deze bloemenkransen vaak. Een stukje jeugd sentiment.

 

Door op de foto's hierboven te klikken kan je de Craftables Daisies en de Cirkelpons 3mm direct in de webshop bestellen.


De Dutch Doobadoo Build Up Olifant heb ik gemaakt met de Essentials paperpads Pastels en Naturels van StudioLight. Ik heb alle randjes beïnkt met London Fog van Memento.


Het grasrandje heb ik gemaakt met de Craftables Gras van Marianne Design en de bloemetjes in het gras zijn de Craftables Daisies van Marianne Design, met de kleinste cirkelpons 3mm van Vaessen Creative heb ik de hartjes in de bloemetjes gemaakt.


Door op de foto hierboven te klikken kan je dit grasrandje direct bestellen in de wesbhop.

Hierboven mijn hele kaartje voor deze bloghop. Voor de basis van mijn kaartje heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Susanna gebruikt.  Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met mijn kaartje.

Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 

 

  
 




Als je hier klikt kom je in de webshop van Noor & Zo.

7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kaart. Het muisjesknipvel is ook zo leuk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig die combinatie van een olifant met de muisjes, dat was ook waar ik meteen aan dacht! 😄 Het is een erg leuke kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wt is deze creatie leuk! de grote olifant met de kleine muisjes, super gaaf!

    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...