Volg mij......

Bella Lulu Bloghop - Hexagon doosje

 Hallo allemaal,

Vandaag hebben we weer een leuke bloghop voor jullie met een Online Workshop. Natalie heeft weer een heel leuk kado doosje voor jullie uitgewerkt in hexagon vorm. Dus daar hoort een bloghop bij. Hop je gezellig een rondje mee?

*** Klik HIER om de Online Workshop te bestellen **


(de kosten voor deze workshop zijn 5 euro)

De inhoud van deze online workshop is als volgt:
Opbouw en uitleg kaart
  • Het is ook mogelijk om een All Inclusive abonnement te nemen als je geen enkele Online Workshop wilt missen. Wat zijn de voordelen?
- onbeperkt toegang tot alle OnlIne Workshops
- minimaal 2 nieuwe video's per week
- unieke kaartmodellen en patronen
- tips & tricks
- uitgebreide productinfo
** klik {HIER} om ons All Inclusive abbonement te bestellen **

All Inclusive Abonnement

Hieronder een sneakje van mijn uitvoering van de Online Workshop van het Hexagon doosje


Wat moet je doen?
  • Ga 4 maart 2022 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Ik heb het leuke knipvel Berry Sweet van Bella Lulu gecombineerd met de paperpads Sandy's Paws van Craft Consortium voor het Hexagon doosje.


Door op de foto hierboven te klikken kan je het leuke knipvel Berry Sweet direct in de webshop bestellen.


Het takje dat ik gebruikt heb komt van de Leaves & Branches van Elizabeth Craft Designs. Daarop heb ik de Craftables Daisies van Marianne Design geplakt en met de cirkelpons 3 mm van Vaessen Creative het hartje in het bloemetje gemaakt. 


Op het knipvel Berry Sweet zitten ook allemaal leuke taartjes.


De aardbeitjes aan de voorkant komen uit de Collectables set Baking Fun van Marianne Design. De tekst op het label en het designpapier daaronder heb ik uit gestanst met de Crealies XXL cirkels met stippen. Dit is een set van 12 nesting dies.


Door op de foto hierboven te klikken kan je deze handige set met nesting dies direct in de webshop bestellen.


Ik heb de basis van het Hexagon doosje uit een vel designpapier uit het 12 inch papierblok Sandy's Paws van Craft Consortium gesneden. De kleine strookjes designpapier heb ik gesneden uit een vel designpapier uit het 6 inch papierblok Sandy's Paws van Craft Consortium.

    

Door op de foto's hierboven te klikken kan je deze prachtige paperpads direct in de webshop bestellen. 


Met de labelpons Scallop van Vaesen Creative heb ik het label aan het Hexagon doosje gemaakt. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn uitvoering van de Online Workshop Hexagon Doosje.
Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

 

 
 





Als je hier klikt kom je in de webshop van Noor & Zo.

6 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...