Volg mij......

Bella Lulu Bloghop - Beschuit met Muisjes

 Hallo allemaal,

Het is weer maandag, tijd om een rondje te hoppen. Hop je mee? Het designpapier Beschuit met Muisjes van Bella Lulu is zo leuk. Je kan er leuke Baby kaartjes mee maken, maar ook heel veel andere soorten kaartjes. Vandaag hebben we een bloghop met dit leuke designpapier. Kom je alle mooie projecten bewonderen?

** klik {HIER} om het Bella Lulu papier te bestellen **


Hieronder een sneakje van mijn kaartje. Ben je nieuwsgierig lees dan verder!!


Wat moet je doen?
  • Ga 14 maart 2022 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!


Ik heb het knipvel Baby Koala's van Bella Lulu gebruikt bij het designpapier Beschuit met Muisjes van Bella Lulu en dacht hier moet de leuke Koala van Elizabeth Craft Designs bij. 


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze leuke Koala direct in de webshop bestellen.


In de Goodybag van het Mega Hobby Festijn van 6 maart zat ook een leuk stickervel. Ik heb diverse stickers van dit stickervel op mijn kaartje gebruikt. Er zijn nog een aantal Goodybags beschikbaar in de webshop.


Door op de foto hierboven te klikken kan je deze toffe Goodybag van het Mega Hobby Festijn van 6 maart direct in de webshop bestellen. Er zijn nog 9 Goodybags op voorraad. Wees er snel bij, want OP = OP!!


Het flesje en het konijntje komen uit de papierset Beschuit met Muisjes van Bella Lulu. In deze set zitten 10 vellen designpapier en 2 vellen met leuke plaatjes om uit te knippen.


Op het knipvel Baby Koala's van Bella Lulu zitten allemaal leuke kleine plaatjes met Koala's, deze heb ik op de achtergrond van mijn shaker geplakt.


Door op de foto hierboven te klikken kan je dit leuke knipvel van Bella Lulu direct in de webshop bestellen. 


Ik heb de snijmallen Venster Baby van Carlijn Design op mijn kaartje gebruikt. De kleine hartjes, sterretjes, eendjes, handjes en voetjes zitten ook bij deze snijmal. Ik heb ze uit verschillende kleuren cardstock gestanst en er zo mijn schudmateriaal mee gemaakt. De tekst "Baby" komt ook uit deze snijmallen set.


Hierboven dan mijn hele kaartje van deze leuke bloghop met het designpapier Beschuit met Muisjes van Bella Lulu. Jullie hebben vast wel gezien dat het een shaker kaart is geworden. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met dit kaartje. Je mag nu verder hoppen naar 


Daarna komen nog een paar mooie creaties hop dus vooral door naar het eind en mis niks van deze toffe Bloghop.

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer.
Creatieve groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:
(Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

  

  

Als je hier klikt kom je in de webshop van Noor & Zo.

4 opmerkingen:

Bella Lulu Bloghop - Kijk & Cadeaudoosje

  Dag allemaal, Er staat weer een nieuwe online workshop in de webshop. Het is een Kijk & Cadeaudoosje. Dit leuke Cadeaudoosje is bedach...